hej

Känner mig så irriterad. Har beställt ett objektiv från en sida som tydligen ligger i frankrike, vilket inte trög-fattade jag insåg förrän jag beställt, det har inget med saken att göra men iallafall. Sen nu började jag ångra mig angående det där objektivet eftersom att det nu huxflux stod att det först ska levereras om 8-10 dagar, men innan verkade det stå att det fanns i lager. HAPP! så jag mailade dom och frågade om det, men dom har inte svarat. Istället skickar dom mig en gullig liten faktura som jag ska betala och anger vilket datum jag senast ska betala. Hm, eller hur. Varför i helvete skickar dom mig en faktura innan jag ens fått det jag beställt?!?!?!?!?!?

Ja, jag har fan pms idag. Eller något annat. Minsta lilla och jag blir tokig. Men också har jag suttit och skrattat som en liten fjant hur länge som helst. Jag gillar inte humörsvängningar.......

Nästa vecka får vi nog flytta in i huset, fyfan vad skönt! Jag hopppppas med hela hjärtat att vi hinner innan midsommar, för jag vill fira midsommar i huset! Äta grillat o såntdär. Men med min tur så får vi väll se hur det blir med den saken.


Är så jäkla hungrig nu. Väntar o hoppas att marcus snart kommer hem med skinka, så ska jag käka rostade mackor o dricka oboy! Nej nu ska jag avrunda. HEJDÅÅ!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback