HEJ

Vilken glädje det har varit att i måndags fått veta att nästan alla papper är klart med huset, lånet och allt. Nu ska bara marcus och hans farmor gå till banken och prata med någon gubbe, sen är huset vårat.
Känns så otroligt skönt att få flytta till ett hus igen, jag kan ju säga att jag knappast kommer sakna att leva livet i en lägenhet för det har nog aldrig varit något för mig. När jag var liten så ville jag alltid bo i lägenhet, men när man tvingades in i en 1a, 3 pers och en hund så var det inte så roligt längre. Kommer hursomhelst alltid vara tacksam över allt som Kalla har ställt upp för mig och marie under den tiden.

Okej att jag inte bott så hela tiden, men det är väll kanske för att jag tvingades till att göra det som jag inte riktigt trivts. Eller här hos marcus trivs jag ju, men hur som helst behöver vi något större och nu får vi det, helt perfekt! :)
Kan knappt vänta till jag får måla garderoberna och sedan stoppa in alla kläder, känns som att jag glömt bort hur mycket kläder jag har egentligen. Har hur mycket som helst hos mamma och här ligger allt lite här och där i garderoberna.


Längtar efter att sitta ute på somrarna, grilla och sola. Fixa med huset, tapetsera, byta golv, inreda och allt det där. Nog för att jag inte kan nåt annat än att inreda, men det lär man väll sig ;)
Så förhoppningsvis får vi börja flytta in nästa vecka iallafall.

Om några dagar får jag förhoppningsvis göra klart min tatuering också, inte för att jag längtar, men vill bara ha det bortgjort. Vet inte vad som gjorde ondast faktiskt, revbenet eller höftbenet men jag tror nästan jag måste säga höftbenet. Just på BENET. Nä hojj, men har jag gett mig in i leken så får jag leken tåla.

Nu ska jag göra nåt! Hejdå!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback