JOJO

gud vad jag är nöjd med mitt objektiv! nu är jag inte sur på dom som skicka det nåmer, det var tamefan värt! hehe.
det tar då så himla fina bilder så man tror inte det är sant, äntligen har man lite inspiration igen. är ju tyvärr lite trisst att man nästan aldrig hinner fota, men snart har man ju semester iallafall :) den här gången ska jag låta bli att tappa kameran i backen. en kamera väska kanske vore en idé?

har just varit och övningskört med moster! det går så grymt bra så det känns himla kul. har kört första gången på parkas idag också, hehe. trodde det skulle vara läskigt. men jag är inte rädd för bilarna egentligen, trodde det skulle vara det värsta, men icket.

bjuder på en fin bild på en fin tjej. hejdå!

 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback