hej på err!!

trevligt det är att ni tycker om min blogg, mina 3 trogna läsare. vilka ni nu är. jag gissar ni är jätte nöjd med min uppdatering och allt det roliga jag faktiskt skriver om... eller inte, hehe.

nåja, jag sitter här o är rastlös till tusen. och klockan är 2. fan vad tiden går fort. önskar den var kväll så man fick gå och lägga sig igen.
igår var vi på olles, det var trångt som fan som vanligt och det gör allt så himla mkt tråkigare :) sen när jag kom hem så sparka jag in tån i stolen så jag kan knappt gå på fotfan! jag lyckas då alltid skada mig. helst på tårna eller armbågen. J ÄÄ Ä Ä ÄÄ MT ska jag göra det. född till klantarsel, dör säkert som ett också.


lillgumman ligger här å biter på sin gris. jag höll på att skratta ihjäl mig nyss, inte för att jag skratta men inombords gjorde jag det. hon låg här bredvid mig på soffan och sov, mitt i allt tippar hon ner i golvet. inte en reaktion gjorde hon, hon bara la sig på rygg o ville bli kliad på magen. haha fan va söt hon är! mitt lilla hjärta.


nä. nu ska jag klura på vad magen vill ha idag..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback