idioti

Fyfan säger jag bara..
Jag förstår mig inte på mig vissa människor, som sitter och snackar skit om varenda människa i deras närhet, och även dom som dom inte känner. Jag blir så jävla förbannad! Sen undrar jag, hur fan orkar man? hur ids man sitta dag ut och dag in och klaga på alla människor, hitta fel hit och dit. Hur missnöjd är man inte med sig själv då?
Jag brukar inte tycka illa om människor, det är inte många jag tycker illa om och jag hittar oftast nåt bra i varje person, jag försöker åtminstone. Men nu jävlar!
Jag kanske är lika dålig som sitter o måste skriva om det, men fan vad jag känner mig irriterad och framförallt LESS!
Har man inte nåt annat att göra än att sitta å slänga skit över andra hela tiden? BAKOM RYGGEN dessutom? vafan ta käften och gå och berätta det till personen istället för att sitta och fega och snacka med andra.

Hur kan man ens ha samvete att prata om människor som man kallar för sina "vänner"? berätta om deras privata saker, som dom berättat åt dig i förtroende. Såna grejjer sitter endel visst och pratar om med vem som helst, och alla är så jävla dum i huvudet. Om man känner personen, eller inte, det spelar ingen roll, alla är tydligen helt dum i huvudet.
Sånt här tål jag fan inte! Jag tål inte att lyssna på det. Okej, alla pratar alltid om någon, men man kan väll ändå tänka efter ibland? och sen sitter väll inte alla heller och pratar om vem som helst, och säger vad som helst. Snacka om att ligga på lågstadie nivå då. Väx upp bara, läs den här boken "självkänsla nu!" och se om det händer nåt.


Men nu har jag avreagerat mig.
Jag är så glad för det jag har =) hejdå!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback