ikea

Jag lovar att jag ska bli jätteduktig o blogga :) så fort jag har min data. och det dröjer nog inte så länge :)
till helgen ska jag och marcus åka till haparanda, gå på ikea och lite andra roliga affärer. gud vad jag vill inreda och hålla på nu, men snaaart..
så ska vi nog också bo där på cape east som vi gjorde sist vi var där. kulkul.

känner mig helt död, som att jag inte orkar tänka eller nåt nu när jag jobbar så mkt. men förhoppningsvis så blir det en lite bättre syn på lönen iallafall :) imorgon får man veta vad man får för lön också, eller jag iallafall och jag vet inte om jag verkligen vill veta. är ju februaris lön, då vi var i thailand, den kommer nog få mig att vilja gå under, och jag som är så shopping sugen. sen har man ju tusentals "räkningar" att betala. med räkningar menar jag alla tusentals köp jag ska ta på avbetalning, ta o slå till mig eller nåt så jag börjar fatta att det inte är så jäkla bra.

nä jag har inte så mycket mer att berätta. ska nu invänta hjärtat så vi kan kvällsfika å duscha. hejdå!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback