listdjävöl

ALLMÄNT 
Ditt namn? -  Sanne Vennström
Ålder? - 19
Vart bor du? -  Just nu hos marcus i en etta
Bor tillsammans med? -  Marcus och kira
Husdjur? - En rottis :)
Färg på ditt hus? - Är väll typ orange aktigt?
När är du född? - 25 september 1991
Klass? - Är för stor för sånt
Vilket år tar/tog du studenten? - 2009?
Något jobb? - Jo

VEM, VAD, HUR
Har du många vänner? - Ja, har jag väll? dock inte så många jag umgås med
Hur många har du kysst? - Inte räknat
Vem kramade du senast? - Tessi igårkväll tror jag
Hur många har du haft sex med? - Det är min ensak :)
Hur många har varit otrogen mot dig? - 1-2? whatever :)
Vem pratade du med i telefon senast? - Hm, det vet jag inte?
Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Sara som skrev nåt om att william säkert glömt sina dart wader saker

SENASTE 
Personen du tänkte på? - William o sara eftersom att jag just skrev deras namn
Personen du kysste? - Marcus, eller pussade carro på handen igår, fast det räknas vell intee!!
Gången du spydde? - Igår, heh
Gången du grät? - Igår när det hände en liten olycka
Gången du åt pizza? - I förrgår
Gången du var i Göteborg? - Klassresan i 6an
Gången du var i Stockholm? - För kanske lite mer än 1 månad sen
Gången du var full? - Igår? eller full vet jag inte men
Gången du var hög? - Never been

ANTAL 
Personer du älskar? - Några stycken
Personer du hatar? - Hatar ingen, ogillar nog bara
Pojk-/flickvänner du haft? - 2 seriösa kanske
Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? - ?
Glassar du ätit på en dag? - Det är många
Festivaler du varit på/ska på detta året? - Vet ej
Gånger du haft minnesluckor? - Några gånger
Gånger du rökt? - Vettetusan
Personer du saknar just nu? - Saknar frida
Gånger ditt hjärta brustit? -  1 gång kanske



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback