trying to picture your black broken heart

Hej!
saknar att blogga. men jag ids aldrig. förut var jag rätt bra på det, men nu går det inge vidare när jag inte har min dator som är hemma hos mamma (som jag säkert sagt nu en miljard gånger).
jag har iallafall idag jobbat till 2. dom senaste dagarna har känts jävligt tunga att jobba, tycker allt varit upp och ner. först skrattar man halva dagen, och resten av halvan så är det något som förstör det. men så är det väll alltid. så dom senaste dagarna/veckorna har någon annan bott i min kropp och jag vette tysan vem! nån med pms iallafall tror jag.

Meeenmen. efter att jag slutade for jag iväg med marre och köpte en present åt tessi som fyller år idag. köpte ett spel åt henne från backmans. sedan for vi till kullen å hälsa på sara, dom satt ute och grilla och myste. eller william sprang mest runt med sin kompis och gjorde karatekonster i snön, hojj han börjar bli för stor! såna ord han lärt sig också.. "asså han är ju helt stöööörd, han är bög!" inte kul, fast ändå får man skratta.
efter det for jag till malmberget och blev direkt upp plockad av kent, vi drog till therese och sedan vidare till laguna. sen for jag och therese hit och satt och prata, och sen for jag på kalas och nuuu är jag hemma!

För den som missat det så har jag och marcus också köpt en liten rottweiler :) hon är så fin. inte för att jag tror jag har så många läsare här, så skitsamma.
har också gått den där jäkla handledarkursen på bilskolan, så fått det bortgjort. känns riktigt bra. känns som att många delar går åt rätt håll, men samtidigt så måste ju alltid någonting rasa när allt blir som mest perfekt. vad vet jag inte.
min kropp spökar med mig iallafall. att sitta i panikångest från o till är inget kul, men det är ju självklart all denna jävla stress jag dag ut och dag in känner. blä! så humöret går lite upp och ner. men det går väll över.. orkar bara inte gå runt och känna att jag har miljontals saker jag måste fixa och göra, blir som aldrig att leva fullt ut.
men hejdå! skriver nångång... nåt år.


förresten så fick vi en lägenhet igår, om vi vill ha den.. men eftersom vi har lite andra planer kanske vi hoppar det, heh hejdå!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback