HEJ

Hej!
sitter och är allmänt grinig, har inte ätit på jag vet inte hur många timmar och jag börjar tappa tålamodet.... jag kan nämligen inte börja med maten förrän marcus kommer hem, för han ska handla en grejj till maten som jag måste ha!! och dom fick nån idé att gena någonstans med bilen så nu sitter dom fast, gud vad det är kul att man får vänta några timmar till, eller nåt. Ne, förlåt, vad dum jag är. Borde ta mitt lata arsle o promenera till konsum, men nä..

Har iallafall fuskat med den här dieten i en vecka nu ungefär, går på den endel dagar, fuskar en del dagar, ja jag vet inte. Men nu på måndag så har vi ju gjort den 5 veckor så ska väll försöka vänja bort den lite eller nåt, och börja köra lite mer GI istället, eller nåt sånt. Är så less på att äta kött och broccoli, är så kräsen också så jag gillar ju inte mkt annat än broccoli. Så jaaa... :)

Har ont i halsen, känner att jag behöver sova och koppla av! meeeeen... först laga mat! när fan det nu blir av.
Tålamod = 0.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback