hejhoopp

som tur är så är kira ganska morgontrött, hon ligger och sover tills jag kliver upp. är så roligt när marcus ska iväg på jobbet och hon kliver upp, krafsar mig på armarna eller bara lägger skallen bredvid mig och vill komma upp i sängen, då får man hjälpa henne upp, så lägger hon sig med huvudet på bröstet och somnar. hon är då så döllig!

har nyss varit ute med henne och låtit henne kissa, hon är så rolig när hon inte fått vara ute nog länge. hon strejkar i trappen och sen när vi kommer in hoppar hon runt mig som ett mähä och morrar och viftar på svansen, viftar på skallen och låtsas "gäspa" sådär så det aldriiiig hörs, haha.. så tittar hon på mig som att jag ska fatta vad hon menar.
då säger jag "snart", då åker skallen på sne och hon blir helt till sig.

jaaa men nog om hundsnack! hehe..
igår var jag och övningskörde för 3e gången, eller jag har ju provkört fler gånger men 3e gången med min moster som jag ska köra med. nu fick jag vara lite i trafik och det var lite läskigt till en början, hjärtat slog ganska hårt men jag kände mig ändå ganska trygg. går faktiskt jätte bra, trodde det skulle ta jätte länge innan man lärde sig något men det går bra! :) ganska kul är det också. och hade nog inte kunnat ha en bättre lärare. anno är så lugn och skrattar bara om det blir fel så det är skönt! ingen panik har hon heller :)

nu har vi också börjat packa ner lite här. har packat ner det mesta hos mamma också. vi har ju en hel del kvar att packa ner här också, men måste fixa mer lådor. sen kan man ju kanske inte packa ner allt än eftersom att vi inte riktigt vet vilket datum vi kommer flytta. men snart är det iallafall :) och det ska bli så skönt och så kul.
vi har också bestämt tapeter till sovrummet. först skulle det bli ett par som var svartlila, dom var hur fina som helst. men 995:- rullen var väll lite väl dyrt. Så vi hitta ett par som var svart blåa med massa grejjimojjer, dom var också jätte fina och kosta 499:-. så dom får det nog bli :)

har förresten slutat helt med lchf nu. vågen verkar inte ändras mycket trots att jag äter kolhydrater så det känns ju bra! det tråkiga är att magen blir så mycket sämre av kolhydrater..
nu ska jag gå ut och promenera med emma, kira och hennes vovve kiwi! hörs sen eller nångång. pussåkram!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback