love

åh. jag är så lycklig. det känns i hela hjärtat!


idag har jag städat ur allt hos mamma, det tog några timmar. 3 flyttkartonger, men då har jag inte packat ner datorn än och såna saker. nu är det väll bara att städa ur här hos marcus också, eller inte nu, men sen när det är dags. kanske borde börja packa ner lite grejjer iallafall så man slipper ta allt sen. är nog inte långt bort från flytt nu :) 2 veckor kanske.. känns så himla kul och bra! ska bli så skönt att bo i hus. och få göra om allt, gud vad jag längtar efter det. och att sitta ute på somrarna, grilla och mysa, ha picknick på gården. blir nog jätte bra! :)

är ganska sjuk, eller är allergisk. vi var hos therese och tomas och grilla igår, och när jag for därifrån så tjöt mina luftrör en hel del. nu har jag väll lite halvt feber och är ganska snorig. jobbigt när man är allergisk, man blir så slut o trött i kroppen..

sen har jag varit med marie och tessi idag också, bara farit runt och pratat och bara varit :) nu väntar jag på att älskis ska komma hem från jobbet.
ne, hejdå!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback