söndag

Som sagt har jag ätit mer eller mindre kolhydrater sen förra onsdagen! börjar kännas jobbigt nu att äta sånt jag inte bör äta. Vill inte, ska inte!
Men är väldigt förvirrad nu. Eftersom att det imorgon är sista veckan (kan ju fortsätta hur länge jag vill, men planerat) så vet jag inte hur jag ska göra. Ska jag äta lchf en vecka till, och sedan övergå till GI? Eller ska jag äta som jag gör nu ungefär, men med måttliga mängder kolhydrater? Herregud vad det står still i skallen. När man kommit ur "planen" så vet man inte hur man tar sig tillbak, verkar det som..
Vill fortsätta ett tag till eftersom att jag blir så mkt bättre i magen och allt det där, magen är inte lika uppsvälld efter man ätit osvosv.. Men samtidigt så vill jag inte vänja mig vid den kosten, för det är inte roligt alls, speciellt inte om man är kräsen och måste variera för att inte bli less, och jag är inte duktig på att variera, är också lite feg o testa nya saker.
Jag ska iallafall börja träna nu, eller träna och träna.. Promenader och springturer några dagar varje vecka, sen lite hemmaträning kanske. Har inte råd med ett gymkort tyvääääääärr.

Nåja, nog om allt det där jobbiga. Har idag varit hos frissan för 4e gången på ja, 5 veckor kanske. Nu är jag helmörk, eller jag har en liten ljusare slinga i håret som hon satt så att det inte skulle bli så tråkigt. Det här måste ju hålla, men eftersom att mitt mörka hår hon färgade i luggen suttit så borde väll det här också gå. Annars vet jag inte vad jag gör...
Imorgon ska jag tatuera mig, ska bli kul, eller nej men efteråt! Eller inte det heller egentligen, ska och jobba direkt efter och då kommer jag säkert bara vara trött. Men det får funka :).

Åh måste säga hur duktig kira varit. När jag och tessi var på promenad för några dagar sedan så gick vi till coop och tillbak, jag fick lillen att gå lös bredvid mig när människor och hundar gick förbi och jag blev så stolt! Kändes verkligen som en glädjekick eller nåt. Blir så glad när hon förstår, och när hon är så lättlärd. Men är ändå rätt hopplös i koppel ibland:/ men det är bara öva och öva gissar jag.


Nu ska jag sluta tråka ut er. Ska hoppa i duschen på ett tag, hejdå!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback