what are words

nu har jag tålamodet i botten igen.
igår lämnade jag kira ensam i kanske 1 timme, när jag kom hem så var det toapapper över hela tvrummet och hallen. det skrattade jag mest åt och tyckte det var lite charmigt för att hon bara låtsas som ingenting typ..
men sen så for jag och jobba, kom hem och då var halva lägenheten riven. internetdosan var halvt trasig (som tur var inte helt), ljus låg sönderätet över hela golvet, glas, skor, ja... allt! då vart jag arg.
och idag lämna jag henne i 2 timmar kanske, och sen så hade hon minsann bitit upp mattes uggs :) gud vad kul det var. nog för att jag skiter i dom där uggsen, men vad fan är det? protesterar hon eller har hon bara trisst? hojja! vill inte att det ska vara såhär att lämna henne ensam, hon som varit så duktig..

nåja! har flängt runt med therese nadja och charly hela dagen, har charlys frågor ekandes i skallen. det är inte en fråga, det är 1000. "varför byter killar aldrig tröjja?", haha..

nu har jag tungt och andas igen, jävla skit allergi! fan vad less jag är. månne om det är pollen..
blää känner mig helt slutkörd. en grejj till och jag kokar över. orkar inte mer! vill bara ta det lugnt nu och andas ett tag. vilken tur att jag "är så duktig" på det också då.

klänningen jag beställde ska jag skicka tillbaka, den såg inte fin ut. såg mest ut som en tantklänning, eller jag passade hur som helst inte i den. och den låg självklart också på golvet igår när jag kom hem! thank god att den inte var sönder biten.


nu ska jag göra nåt. börjar bli uttråkad igen. hejdå.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback