Att vara utpumpad (?)

Tröck just i mig ett paket nudlar och en mars-glass till middag, fyfan vad jag är dålig på att äta normal mat alltså. Eller kanske dålig på att orka ställa mig o göra den när jag är ensam hemma. Men kanske bättre att äta det än ingenting, vilket alternativet var.

Sitter och väntar på att sims ska ladda klart, har inget annat vettigt för mig.. Min hund verkar trött, så hon ligger utslagen i sängen.
Imorgon jobbar jag bara till klockan 2, sen har jag jobbat mina 10 dagar, ledig 2, jobba 1, ledig 2 och sedan fortsätter det..

På lördag har min kära stora syster 30 års fest, så hon har anlitat mig och marie att hitta bra låtar och även kika om vi hittar några roliga "lekar". Så ska titta lite mer på det, fast tror jag väntar ändå till imorgon eller fredag, då jag o marre kan göra det tillsammans.

Aja byebye!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback