blabla

Sådär, nu var jag hemma igen efter att ha avverkat några tusentals timmar bilresa, igen...
Åkte igår klockan 7 på morgonen och var framme i stockholm vid klockan 8-9 (marcus skulle lämna sin bil åt nån som skulle köpa den), så vi for o lämnade bilen och var i säng vi 1. Idag klev vi upp vid 7, raka vägen till flygplatsen och sen har vi flygit nu 2-3 timmar, tröttsamt om något att bara sitta, känns nästan som att man varit ute och sprungit, haha.

I måndags ringde min läkare, vilket han inte kommer vara så mycket mer. Ja jag vet att jag kanske överreagerar eller bara bör hålla käft. Men mina värden har gått till det normala, ännu lite låga men värdena ligger inom normal värdet. Som jag sa tidigare så har jag struma underproduktion och det är ännu lite lågt. Men då, för att mina värden ligger inom det där sträcket normalvärde (vilket det ska göra om man äter levaxin, det är det levaxin är till för), så sa han åt mig att han tycker vi avslutar behandlingen här, eftersom att mina värden då var normala. Han sa "levaxin är en livslång behandling" och sedan säger han att vi slutar. Glöm det, har jag bara tänkt. Jag litar inte ett skvatt på han, han är säkert en bra läkare på nåt sätt men mig hjälper han inte genom att ena stunden säga att jag har struma och att jag ska äta levaxin hela livet vilket man oftast måste göra, och sedan 1 månad senare säga åt mig att jag ska avsluta behandlingen, innan den ens kommit igång. Nä, jag byter vårdcentral. Litar inte heller på han för att han gett min syster för hög dos, så det är väll lika bra.


Nu ska jag snart hoppa i duschen, senare tänkte jag laga palt. Hade också velat träffa frida men jag vet inte om hon har tid, eller orkar :) men pussåkram!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback