heeeeeeeej

Jag är så jävla less på att se mitt trötta ansikte, mitt slitna fula hår, varenda dag. Ja det låter kanske fjantigt, men jag är det. Kan inte ens komma ihåg sist jag kände mig lite finare, eller sist jag fotade en bild på mig själv, för jag vill inte. Jag behöver verkligen en förnyelse, behöver klippa håret, färga det (vilket jag gjort nyss men det ser väll också skit ut), köpa nytt smink, sola/använda bus och jaa... Men vem ids egentligen göra sig super fin när man ändå ska till jobbet, stå i matos och svettas? inte då jag iallafall. Nä, det är nog bara boka frissatid. Eller ringa min bästa vän, som snart startar företag, och be henne komma hit med bums!
Och jag vill gå ner något kilo, nej jag tycker inte att jag är tjock, utan jag vill det för att jag vill trivas bättre med mig själv. Eller egentligen, jag bryr mig inte om jag går ner i vikt, jag vill kanske mer börja träna, jag vet inte. Men med den här satans struman så lär det väll ta sin tid.. Vågen står då ganska blixt stilla, hur lite jag än äter...


Men ett + är att jag tror jag börjat bli lite piggare! Jag har till och med gått till jobbet 2 dagar den här veckan, och känt att jag velat springa hela tiden och röra på mig. Sen är jag inte lika trött på kvällen, så skönt! :) Är ju inte direkt van vid att vara trött, brukade ju förut för det mesta gå på högvarv hur lite jag än hade sovit.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback