its okey not to be okey

Hejhej! Sitter på jobbet. Och dött som det är dessa söndagar så är det inte mycket annat att göra än att bara sitta.. Och har redan gjort allt som ska göras, så är ganska trisst! har varit så duktig i veckan, kan till och med skryta om det för jag är inte van vid att jag är såhär duktig. Har promeneerat hem eller till jobbet 5 dagar den här veckan. Och en dag har jag varit ute och sprungit. Och idag ska jag promma hem! Är inte det duktigt? Kan inte komma ihåg sist jag gjorde något sånt under en vecka. But still, så står vågen blixt stilla. Aja, man ska inte stirra sig blind på en våg. Men blir frustrerad då jag är van vid att vågen alltid går neråt när jag rör på mig eller så. Men sånt får man ta! Kan ju hur som helst inte göra något åt det. Kanske skaffar lite muskler istället och det är ju heller inte helt fel! :) Jag har sån lust att inreda hemma nu igen! Eller renovera kanske man säger. Hade så gärna velat göra köket och tvrummet. Hade varit kul å få någonting i ordning. Är så less på vårat tråkiga LILLA kök. Finns så dåligt med plats och förvaring.. Men men. Nu ska jag göra någon nytta. Om det alls finns nåt att göra. Hadetbra!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback