luleå med en finast

Hallo! Ligger i luleå på ett slags hotell och bara myser och tar det lugnt. Marcus har slocknat och ligger här bredvid och snarkar och jag tittar tv! Ska nog också strax stänga ögonen för imorogn ska vi shoppa. Åh vad roligt. Det är så skönt att komma iväg ett tag o bo på hotell o bara ha sig, få koppla av utan måsten o allt.. Vi kom hit vid 5 tiden så vi har bara hunnit vara en sväng på storheden å tittat, ska tillbaka dit imorgon o inhandla det vi hitta :) tyvärr så var alla vita julgranar slut på rusta! Blir så aaaarg :( det är så typiskt min tur.. Efter vi varit på storheden så var vi skithungrig så vi skulle på österns pärla men det var helt fullsmockat :( men ett tips är att om ni är i luleå och vill äta nå annat än maxmat så gå dit o beställ en oxfile pasta, tror inte det finns nåt godare! Är ju lite dyrare än max mat men värt det :) men iallafall så gick vi till tasty eftersom att vi anade att dom flesta finare restauranger har ganska fullt eftersom det är fredag. Sen gick vi på hemma kväll o köpte lite gott och så har vi nyss kikat idol! Färgade håret rött igår också. Och jag tycker synd om dom som ska tvätta för jag har visst färgat handuken röd här nu :( aja vad kan jag göra. Dom har nog varit med om värre. Nä nu ska jag kika lite tv och sen sova. Ha det bra!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback