Onsdag

Igår fixade Frida barret på mig, skönt kan jag lugnt säga! Mitt hår var helt hopplöst, eller har blivit efter att jag själv varit och fibblat med det, men nu är det återställt (förhoppningsvis), om jag nu inte skulle hitta nåt mer att störa mig på, gaahhh... Så idag for jag till Marita och hon fick färga skallen på mig, stod inte ut med det "röda" eller vad man ska kalla det, så nu är jag helmörk igen och nån ljusare slinga i luggen :) luktar så goott nu! älskar när man kommer från frissan och luktar mumma.

Har nyss lagat mat, köttbullar makkisar och brunsås, var jävligt gott! Men att jag måste röra på mig, jag blir så frustrerad av att allt verkar stå still i min kropp så fyfan.
Och det svider i min mage, hela tiden, som att jag är hungrig hela tiden, och jag önskar detta illamående bara tog sitt pick och pack och drog, blä vad jag är less. Men det är väll ganska självklart att jag har magkatarr? men då är det ju det att jag måste ta och fixa det själv, börja äta normalt, inte äta klockan 11 för att sedan äta nästa mål klockan 20.


gnällgnällgnäll.


Ska snart på risketta, börjar klockan 6, villintevillintevillinte, har jag intalat mig själv ett bra tag nu. Jag hatar att gå på såna där grejjer när man inte känner en enda person eller något, och så ska man dessutom sitta där 3 timmar, och jag som pissar ungefär 3 gånger per timme för att man dricker ca 5 liter vatten om dagen, ÅÅHHH.. Haha, som idag på frissan, fick verkligen hålla mig när jag satt med färg i håret. Ni ska veta under natten då, eller just när jag lagt mig i sängen. Springer nog och pissar 3 gånger innan jag kan somna, sen vaknar jag under natten och springer och pissar och på morgonen när jag vaknar måste jag direkt till toan!


NÄ nu har jag babblat om allt onödigtochnödvänidgt så hejdå!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback