Sara 30 år

Saras 30års fest var faktiskt jätte rolig! Har nog tagit ut min energi för hela veckan igår känns det som, haha, himla kul! Det är knappt jag kan röra ryggen och nacken ordentligt..

Har nyss käkat frukost i min ensamhet, sitter med morronrock och tjocksockar och trycker nu, det är så mysigt! Men det är förjävla kallt ute nu, och här inne också. Vi har ju inte fått igång elementena riktigt, så vi måste väll ringa dom här fjärrvärme gubbarna och be om hjälp, ni ska veta hur kallt det är inne på våran toa. Här i tvrummet är det ju iallafall värme pump så det hålls varmt på det sättet, men inne på toan alltså... Marcus kom till sängen i morse efter att han varit där och jag trodde han hade varit ute för att han var som en isbit!

Hade en liten tös som kom hem i morse och vart jätte glad när hon hitta mig i sängen, haha, hon pussade mig i hela ansiktet och gnällde. Åh vad jag älskar min hund!
Nej nu måste jag hoppa i duschen och tyvärr göra mig i ordning för jobb.. Hejrå!





















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback