tjodelo

Kyligt om fossingarna det blir av att vara ute på gården, nu när lite snö kommit. Det är nog det som är det värsta med kyla för mig iallafall, att jag fryser alltid så jäkla mycket om fötterna..

Strax ska jag fara och övningsköra, det var väll ungefär jättteeee länge sedan jag övningskörde med anno, för hon har varit borta nu i typ 3-4 veckor. Så vi får se, har ju aldrig kört heller när det varit halt ute, så jag får se hur det går nu. :)
Och jag mååååååste komma ihåg och fixa skivor och bränna till saras fest imorgon, och hur fasen ska det gå? jag vet inte vad man ska bränna för låtar ens, hoppas marre ringer snart så hon kommer och hjälper mig.


Åh, längtar till första advent då man får julpynta, det blir så mysigt då! :)
Ne nu ska jag gå ut med min lilldam och låta henne skita! Hejrå.







kuligt att du skriver mer nu ;b

gillar dina bilder också! :D

2011-11-20 // 11:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback