heeeeeeeeeeeeeej

jag och ida har nog nästan vikt oss i skratt idag, fråga mig inte varför för jag vet knappt! men kul har vi och det är huvudsaken.
har jobbat 8-2, kört med bilskolan, varit å handlat, ätit, suttit i soffan, prommat med emma, kommit hem, slängt på en tvätt, blablabla..

i helgen skulle jag och marcus till luleå, men eftersom att marcus inte får lön förrän på måndag (som vi fick veta idag, f a n, förberedd och allt på att åka) så blir det inte. men vi kanske ska ner till stockholm å hämta en bil, jag vet inte.
är iallafall ledig några dagar nu..

nu börjar det förhoppningsvis närma sig teoriprov och uppkörning, 2-3 lektioner till ska jag köra. men kanske dags att en viss sanne tar sig i kragen också och sätter sig ner och läser lite.. jag som verkligen är så duktig på att få in saker i huvudet genom att läsa, eller inte. tycker jag lär mig så mkt mer av att sitta o lyssna. men bara jag vet när jag har teoriprov så ska jag ge järnet!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback