ledig dag

dagen har börjat med att jag och marcus for iväg på djurmagasinet och köpte en trosa åt kira, lillen har börjat löpa!
och sedan vidare på coop för att köpa säkringar o skurhink å grejjer. sen for jag och körde med bilskolan, körde i stan och fick sen boka halkbana och riskettan.
sen kom älskling och hämta mig, då for vi hem och åt och sen for han till jobbet.
då fick jag besök av therese kent nadja och charly, vi åt smörgåstårta och bara surrade. sen for jag therese nadja och charly till stan, jag blev så jävla allergisk av att hålla i nadja (katt hår på henne gissar jag) så ögat och halva min sida av ansiktet var knall rött, ögat var verkligen helt igensvullet. så tröck i mig 2 allergipiller (ja jag vet att man inte ska äta mer än ett men försökte ändå desperat att få bort det med 2) det försvann först efter 1-2 timmar.
sen efter det for jag med tessi och handlade lite grejjer, och sen när vi kommer hem till mig så har marie och lina lagat mat och städat, haha. när vi öppna dörren var lady in red på högsta volym, kolsvart i huset och till och med namnbrickor på tallrikarna, himla gulligt! hade till och med gjort en spellista som det står "sannes middagsbjudning" på, haha.

nu har jag städat lite grann och hängt upp tvätt, kira ligger här jätte trött med ena benet på golvet och resten av kroppen i fåtöljen, haha.
tänkte försöka plocka undan lite mer, men vet inte om jag orkar?







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback