mina fina

Idag blev jag så glad när jag vaknade, malin ringde och berättade att jag betyder så mycket för henne. åh hur glad blir man inte av ett sånt samtal? sötnos!

Sedan kommer marcus och berättar att vi fått sålt hyveln vilket var klirr i kassan för våran resespargris, haha! och någon ringde på marcus bil. Ironiskt nog ville han att vi kör ner bilen till stockholm, "du har inte vägarna förbi stockholm?", heh vi bara kom därifrån för några timmar sen...

Sedan kommer frida och hälsar på, vi satt och skratta och surra, hon hjälpte mig också med mina internetkoder till bilskolan. Och efter det träffa jag marie, vi "lagade mat" (räkbaguetter), stod inne på coop och dog i skratt åt gurkor. Har ni sett hur fula smala gurkor är? var väldigt kul iallafall, kanske för lite sömn inatt..

Sedan for jag till jobbet och skulle kolla schemat, och träffade mina fina arbetskompisar. Åh vad jag blev glad när jag träffade victoria, har inte träffat henne på jätte länge känns det som. Saknar att jobba med henne som attan!



Nästan bara bra saker med den här dagen tror jag :) nu ska jag sätta upp chips o godis i skålar, jag och marcus ska titta idol (har inte hunnit göra det än), så har tänt ljus och gjort det mysigt. pussåkram påer!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback