Tisdag

Imorse när jag vakna så gick jag och sköljde ur mitt hår, håret stod åt alla de håll och kanter, blä vad less jag är på det! varenda morgon står det nästan. Men att det var värre när jag var blond, det kan jag lova. Då var det världens krull!
Sedan for jag och marcus till gropen i kullen, och han ville testa sin bil å köra där, sen for vi och åt en hammis. Vi skulle först äta en macka från nyfiket, men då hade visst ingen pengar med sig så vi fick fara till malmberget då istället :).

Sedan for jag iväg med marie och tessi på stan, där var vi några timmar och for sedan å käkade på olles! Käka nå fläskfilé pasta, var jääätte gott! och efter det for vi och kollade när william spelade hockey. Haha, åh vad dom var söta! Små knattar som håller på å trillar omkull hela tiden. Å william var så duktig, å helt söt, var som att han skämdes lite nästan när han visste att vi stod och titta på.

Efter det skjutsade marie mig och tessi hit, då har vi bara suttit och tittat på datorn. Nu sitter jag och tittar efter julgardiner och såna där saker, jag tänkte att våra gardiner som hänger här har väll kanske hängt här i några år nu, dom är ju verkligen inte världens finaste heller, så kan väll köpa några julgardiner.. Men känns som så dumt å göra fint när det i övrigt inte är speciellt fint här, förrutom det vi nu hunnit göra om lite.. Men vafasen! Nånting måste man ju göra och man kan ju inte heller göra om alla rum samtidigt, så får tänka så. Vill ha julstämning! (nä inte än, men när det väl närmar sig 1a advent). Synd bara att gardiner är ganska dyrt, har 9 fönster på raken här(!!!) så måste köpa sån där kappa i metervara eller vad det kallas, och öljett gardiner av nå slag.








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback