i love you to the moon and back

Jag varken ids eller kan fixa min egen blogg, så jag tog den här designen av någon, den var fin tyckte jag! Fast jag hade velat ändra headern, men jag fattar knappt hur man gör, så skitsamma, får se ut såhär tills jag fattar då.

Sovrummet är klar tapetserat, golvet och taket är lagt. Nu är det bara lister kvar, och så väntar vi på en sängram :) (ja och en dörr behöver vi också blabla). Men det blev himla mysigt, eller hur? Ni får se före och efter bilder sen när det är klart..

Har inte fotat någon bild på hur tapetseringen blev i hallen, men ids inte göra det förrän det kommer ett annat golv där. Vi började lägga golv där i förr går tror jag, men golvet var skit dåligt, gick fan inte ens att klicka ihop. Så vi måste köpa ett annat.

Har börjat jobba nu också, det känns! Är trött som tusan och känner mig hängig. Och ögonen har börjat att sluta hänga med igen, fyfan :( vad kan det vara? Finns det någon som har känt så någongång?
Det känns som att du ska svimma nästan, eller som att du är full samtidigt som det känns som att du helt plötsligt blir jätte trött och håller på att somna fast ändå inte, men i ögonen(ögat) känns det så. Så ena ögat börjar hänga och det känns som att det trillat halvt ner över ögonlocket, du blir yr i ögonen, som att dom(det) inte hänger med och det känns bara helt skumt. Du försöker blinka några gånger och det försvinner efter någon minut.

Är det bara jag?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback