blabla

Vad är den äckligaste mat du vet?
Ja säg det, kan inte komma på något just nu

Nämn fem grejer du är nöjd med som du gjort i jobbet (hela livet)
Lyckades flippa en burgare med en hand.... Ne jag vet inte

Vad ångrar du i livet (om något)?
Jag vet inte, fan vilka svåra frågor. Finns säkert saker jag ångrar men jag tänker inte på det :)

Vad kommer du ha för klädsel i höst och vinter?
Jag brukar inte planera sånt

Vilket är ditt dyraste klädesplagg?
Jag har ingen aning faktiskt

Har du någon oanad talang?
Det tror jag icket

Vad gjorde du i helgen?
Förra helgen, myste med marcus på fredan, var på 80 års fest på lördan, jobbade på söndan

Vad har du på dig just nu?
Baggyjeans, linne och en sweater eller vad man nu säger, huvtröjja utan huva av nå slag, haha

Senaste låt du lyssnade på?
Någon som var på hos mamma

Bästa skönhetsknep?
Har inga skönhetsknep, eller ja, sov ordentligt!

Vilken klädstil tycker du är hetast på män?
Tycker det marcus klär sig i är hett!

Och fulast?

Piké tröjor kanske?

Vem saknar du?
Jag saknar min mackis


Om du fick en enda önskan uppfylld vad skulle du önska?

Ja, ett lyckligt liv antar jag

Bästa boken nånsin?
Jag vet inte, om jag någongång läser en bok så läser jag sällan ut den ändå tyvärr, har inte tid eller tålamod riktigt att läsa

Vilka tidningar läser du?
Vecko revyn får jag i brevlådan varje månad

Vad önskar du att du var bättre på?
Att inte ta åt mig så mycket av saker. Att inte ibland reagera så hårt på småsaker, och sedan sekunden efter komma på hur dumt det var att jag gjorde det.

Är du religiös?
Nej

Vad är din största rädsla?
Jag är rädd att förlora dom jag älskar

Vad är det elakaste någon sagt till dig?
Det finns nog mycket elakt, men bland det elakaste är nog att höra att någon önskar att man aldrig kom till (hur lite eller mycket man än menar det är det elakt)

Om du får barn vad ska du döpa dom till?
Jag har min samling, hehe

Om du fick köpa vilken bil som helst – vilken?
Jag vet inte, gud vad svårt

De tre finaste sms du fått i år?
Har fått en väldig massa fina, och kan inte välja ett. <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback