Dag 12, I min handväska

Har en hel del skrot där, vet knappt själv, och orkar heller aldrig rensa ur den.

Men just nu är det iallafall en
  • Laddare
  • Ikea inköpslista
  • Körskolelektionskort grejjs
  • En klick grejj till hundar
  • Löshår :s
  • Godispapper
  • Alvedonfoliesak
  • Sånt här band man har runt armen (från danmark när vi var på tivoli)
  • Tamponger utspridda över hela väskfan
  • Börs
  • Massa kvitton
  • Ikea pennor
  • Test parfym
  • Skara sommarland biljetter
  • Sminkväska
  • Skara sommarland och kolmården broschyrer
  • Klämma
  • Ett par tydligen trasiga solbrillor
  • Ikea papper
  • Nån grejj till marcus fälg, kom jag på att jag skulle ge han nu också för flera dagar sen
  • Bandana
  • Kolmården biljetter
  • Snodd

Sådär, nu fick jag dessutom lite mer ordning i väskan när jag nu packade upp allt och kollade vad jag hade.


Har nyss varit hos mamma iallafall, hon har lagat spaghetti och bacon åt mig fast det var många timmar sedan så jag är svin hungrig.. Har suttit där sen när jag slutat nångång, eller först var vi och övningskörde, och så kom jag hem nyss. Helt sjukt vad dagarna går fort ändå.
Nu har jag jobbat 11 dagar i rad också, usch vad trött jag känner mig vareviga morgon. Och imorgon och på söndag skulle jag vara ledig, men jag ska jobba iallafall och vara ledig nästa vecka istället. Så nästa vecka har jag bara 2 dagar att jobba, åh vad jag ska njuta! Det tar verkligen på en att jobba såhär mycket, och att aldrig nästan få sova ut heller, fast det är ju mitt eget fel när jag lägger mig för sent men ändå.

Nu ska jag invänta hjärtat, puss och kram på er!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback