Dag 13, Den här veckan

Den här veckan som varit har varit ganska jobbig, har varit jätte trött och har varit nästan lika tungt att vakna varje morgon.. Och jag som trodde jag kunde vara vaken hur länge som helst och göra vad som helst utan att bli trött, pff.. När jag kommit hem från jobbet har jag knappt idas göra något. Och nu när marcus jobbar eftermiddag så lever jag typ på nudlar, för jag ids inte laga mat, det är så trisst att laga någon god mat och sedan sätta sig och äta den ensam, nä fyfan..

Vet inte ens vad jag kan skriva nåmer om den här veckan, har väll bloggat ganska mycket så ni vet väll redan.






Nu börjar jag bli sjuk också, förbaskat! :( eller så är det bara allergi, jag vet inte..
Har iallafall varit och jobbat 9-15, sedan farit till sara med marie. Marie har solfilmat bilen, eller hon försöker kanske man ska säga. Vi kom dit vid halv 4 och när jag for för ca 30 minuter sedan så var hon fortfarande på ett och samma fönster. Men hon har aldrig gjort det och gjorde fel några gånger och var dessutom ensam, så jag förstår henne. Men vad jag inte förstår är att hennes humör var helt okej. Hade det varit jag hade jag fått frispel efter en timme, satt mig och gråtit och blivit helt tokig bara. Meeeen, endel har bättre tålamod än andra :)

Jag och william har tittat film och haft lite myskväll, ett tag iallafall. Så har jag legat och tittat när han spelar nintendo ds, grävt hopp i sandlådan, filmat han när han hållt på med sina hopp och bla bla.. Jaa.
Skulle egentligen inte bli såhär länge hos sara, trodde det skulle ta 2-3 timmar att solfilma bilen men jag hade då fel!


FAAAN VAD NÄSAN RINNER HEJDÅ



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback