Dag 9, Min tro

Jag tror på att allting har en mening. Att det mesta som händer, har en mening. Kan inte alla gånger verka så kanske, men efter ett tag tror jag man förstår. Eller det händer nog ofta att något gör saker så uppenbart för en tillslut.
Okej, jag tror nog inte det finns en mening i varför en del får t.ex canser och andra inte. Men jag tror på saker som t.ex att man pratar om en person och nästa sekund ser personen, har en mening. Eller att man mister någon, och att då någon annan kommer in i ens liv.

Jag tror på att det du gör, får du tillbaka. Är du ett svin nu kommer någon säkert att vara minst lika svinig mot dig en dag.
Jag tror på att mycket sitter i huvudet, så mycket blir vad man gör det till.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback