heeejpåer

Nu har jag inte skrivit på några dagar, men har varit sjuk och har inte orkat, och dom dagar jag jobbat har jag varit så himla trött så..
Just nu sitter jag och kikar på lite inredning. Är på jakt efter vägghyllor, är så less på ikeas lack hyllor som varenda människa verkar ha... även vi har såna, men jag är less på att se dom hela tiden.
Jag och marcus har varit o storshoppat på ica, eller ja inte vet jag om vi handlade så mycket men lite iallafall :) så idag ska vi göra tacos! vi har också hängt upp en tavla där. finfint blir det :)
söker också efter en väggdekor, men vi har lite struktur i tapeten, så jag undrar om det går? är så pass lite så borde nog funka.

På söndag fyller jag år, känns inte alls som att jag gör det. När man var liten så väntade man in dagarna ca 3 månader innan dagen var där, haha. Nåja, det är tårta på söndag, smörgåstårta dessutom. Känner du dig välkommen så kom då! :)




dom här runda hyllorna är väldigt fina! finns en hel del andra färger o allt, men tror dom var lite väl dyra.. men ska kika vidare! :) pussåkram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback