Jag gråter bara i regnet

Fy vad jag saknar Marcus när han har eftermiddag, det är så tomt här :( så jobbar vi om varandra helt och hållet, jag slutar 4, han börjar typ vid 3, kuul...

Nåja, jag har varit med Anno och Marie och övningskört i kanske 1 och en halv timme. Haha, det gick inte alls bra i början, har inte kört på ett tag med Annos bil, har mest kört med bilskolan så jag höll på att krångla som fasen och satt i 3an hela tiden istället för 1an och allt gick bara fel, men efter ett tag så gick det mycket bättre! Vi har varit till kullen, till gällivare, varit å backat, parkerat blabla. Går faktiskt bra, är nog ganska stor skillnad iallafall om man tänker när jag började köra. När jag var på 5an parkeringen och körde runt i cirklar en halvtimma, haha.

Och jag är så jäkla trött igen, i huvudet och allt. Kan inte någon trolla bort min huvudvärk snälla? och varför måste jag dessutom få den varje dag.



titta den här filmen, och snälla var glada för det ni har.
den berörde mig då väldigt mycket. fyfan vad hemskt en del har det.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback