Morfar 80 år

I lördags var vi och firade min morfar blandannat som fyllde 80 år. Så vi har varit ganska många från släkten och firat han, min bror och hans fru har också kommit upp. Det var jätte kul att se morfar bli så glad, han verkade då uppskatta det! :)
Fick mig några kommentarer. En av morfar "Och så fyller mitt barnbarn 20 år, sanne, men hon är inte här.."
- JO, här är jag?
- Jaaa där! Du är så liten så jag ser dig inte.

Och min morbror frågade mamma vad det var för utlänning som satt bredvid Marie när vi åt, det var jag :)

Fredrik och varja (hans fru) har varit hit och hälsat på, anno mamma marie och cina har också varit förbi. Sedan for vi upp till mormor och dom åt surströmming medan jag tugga i mig ett barnmål från dannes.
Marcus fixade idag så att vårdcentralen ringde mig, så på tisdag nästa vecka får jag gå dit, var då fasen på tiden att man tog tag i det. Tror jag har magkatarr också, svider förbaskat i magen och känns som att någon slagit mig.

Jag är så jävulskt trött, ska på ett tag göra ägg o fixa kvälls fika tills marcus kommer hem från jobbet. Då ska vi kika idol och sedan är det nog tyvärr bara hopp i säng :( Det finns både fördelar och nackdelar med förmiddag, fast jag tror nog det mest finns fördelar, men ändå!


2 väldigt fina






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback