Sjuksjuksjuk

Lite feber verkar jag ha, halsontet har blivit lite bättre till skillnad från igår, men istället böts det ut med hosta. Jag hatar verkligen hosta!
Och jag tror jag är sjuk för att jag är allergisk. Kliar i halsen och har sig. Men jag försöker hinka te, om det nu ens hjälper.. Orkar inte vara sjuk.. :( Hoppas jag är bättre imorgon. Jag vill helst inte äta allergipiller heller..

Igår hade jag så tråkigt när marcus var på jobbet så jag rengjorde hela kylen, det var fan tråkigt och jobbigt! men då är det ju gjort. Sen har jag städat lite och haft mig..
Marcus har farit iväg med matti och hämtat ett släp så vi kan lasta på all skit vi har här, och fara till tippen med det, vi har en hel del saker ännu som behövs slängas.


Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?

Jag har på mig mjukis brallor, en trekvarttröjja och en huvtröjja, mössa.. Och fryser ändå! Blö..


Hejdå!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback