stressssss

Jaaaaaaaaaag är så leeeeeeeeess.
Fyfabian vad jag och Ida har slitit som djur idag, var nog länge sedan jag fått jobba så hårt känns det som. Humöret har varit någonstans på botten men då var det ju en himla tur att jag hade Ida som gjorde dagen mycket roligare och även gjorde humöret mycket mer stabilare!
Vi har stått på benen sen klockan 8 imorse till klockan 4, matat tusentals magar känns det som och inte matat våra egna. Det är fan hemskt att vara utan mat och springa runt som en jävla galning i så många timmar i streck. Så mitt huvud gör förbannat ont, ännu. När jag stod inne på coop efter jag hade slutat så väntade jag nästan på att jag skulle svimma. Usch, hatar att stressa!

Fick iallafall palt klockan 6 hos mormor och morfar, anno hade gjort, var supergott!
Sedan for jag och marie till mamma och umgicks med henne fredrik varja sara och william, och fredriks kompis var också där. Så nu var det nog sista gången man träffa dom på ett tag, är lite trisst faktiskt, hade gärna träffat dom oftare..

Ne nu orkar jag inte skriva nåmer, är helt slut.. Hejdå!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback