Blabla

Hejhejhej! Kommit hem från jobbet för inte alls så länge sedan, plockat undan allt skit som legat här och det tog nog bara en kvart, finemang!
Har inte rört mig många millimeter denna vecka, vart sånt pissväder, men nu tror jag att jag strax ska börja kuta mot gällivare med kira, så åker jag hem med marre när hon slutar!

Är så jävla allergisk, jag vet inte mot vad, eller nej det är inte så illa men det är blod i hela näsan typ och det kliar nå jävulskt, så jag går o snorar o känner mig bara seg. Kanske snömögel eller så är det dom där FÖRBASKADE hästklädefolken som bara måste komma in och beställa mat och osa häst. Tycker det är respektlöst, jag förstår om man kanske inte orkar byta om eller nåt om man ändå bara ska in o hämta mat, in å köpa nåt blabla, men när man själv är allergisk tänker man lite annorlunda.. För mig som bara behöver känna lukten, knappt kan stå nära ett stall, så är det väldigt irriterande då man dagen efter vaknar med hög feber och ont i hals och näsan rinner som fasen, och pågrund av det inte orkar jobba.
Men, jag förstår ändå att man inte tänker.. Kanske inte själv hade gjort det, who knows.. Men åtminstone byta kläder tycker jag man kan göra :) finns ju dom så är så allergiska att dom kan få en allergichock.

Finns nog mycket idiotiska saker jag också gör, men hejdå!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback