blablablej

Gud så jag har sovit inatt, vaknade före 12 nångång, inte vanligt att jag vaknar så sent, eller jag brukar sällan ha möjligheten till det, men nu jobbar jag kväll så då gick det minsann! :) Får bara lite ångest av att vakna så sent, känns som att man sovit bort hela dagen, nog för att jag ändå inte har så mycket att göra..
Helgen har varit bra i luleå, jag och tessi har haft det himla kul, shoppat lite grejjs, men ändå inte så mycket. Och nu har man sin pojkvän hemma också. Trisst bara att vi jobbar om varandra, men snart får vi vara med varann! :)

Har än inte blivit frisk (!!), jag är fortfarande slemmig och jag har fått såna jävla utslagsprickar i hela pannan så jag gissar jag är allergisk, kanske snömöggel? usch jag orkar inte bli riktigt sjuk igen. Så jobbigt när man är allergisk, att man blir sjuk direkt.


Nu går datan förjävla segt, den håller på med nån virustjoffuppdatering så det segar ner hela datorn, ska gå ut med kira å låta henne skita! hejdå!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback