God morgon

Har vaknat för inte så länge sen.. Ligger nu å väntar på att Marcus ska komma så vi kan gå ut o springa i fin vädret :) igår var vi till Kiruna å hälsade på pappa, o hämtade mina sommardäck som jag fått av han! Sedan åkte vi på vägen hem förbi Marcus kompis som har köpt hus, Gud vilket stort och fint hus det var.. Hade inte tackat nej till ett sånt om det var lite närmare häråt stan.
När vi kom hem gjorde vi smörgåstårta, usch va gott det ska bli!
Idag ska vi å äta hos mammsen :) fläskfilé å nånting! Himla gott. Så skönt att jag är ledig för en gångs skull.. Var tre år sedan jag sist var ledig påsken tror jag..

Nej nu har jag inte mer att berätta. Så svårt å skriva med touch men marcus sa igår att "har du testat vända på telefonen så att bokstäverna blir större?" he he det hade jag visst missat ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback