Helo!

Vaknade efter 9 idag, klev upp mot min vilja men var tvungen för jag ville inte sova till 12 igen, och så gick jag marie och tessi ut på en prommis med alla hundar.
Gick sedan hem, väntade på tessi och så for vi och lunchade på husmans, jävulskt gott! Sen följde tessi med hit och vi har bara suttit vid datorn, jag har nyss slängt ihop en sallad så nu ska jag bara invänta marcus så ska vi äta! Fast är egentligen inte så jätte hungrig.. Men snart blir jag nog! :) sen tar det ju tid å skala räkor och sånt så då hinner jag bli hungrig.

Igår tränade jag "där nere", vi har satt dit crosstrainern och i brist på någon yogamatta eller nåt att ligga och göra övningar på så fick jag ta ett täcke, haha! Ska inhandla en sån där yoga matta, min svank klarar inte av att ens göra en situps på plant golv, får jäkligt ont, kanske alla får? säkert. Vi ska också köpa lite vikter och annat man kan ha där nere, så det kanske man hittar i helgen, vart vi nu ska åka :) jag älskar verkligen att åka iväg, vi gör ju det ungefär varje månad vid lön, och jag tycker det är grymt skönt att åka nånstans och bara vara, även om det bara är 1-2 dagar så är det värt det!


Hejsvej!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback