Inspirerad

Jag har inte känt mig såhär motiverad till det mesta på väldigt länge, jag vill bara träna och röra på mig för att det är så jäkla kul, och jag vill så gääärna repa huset nu, verkligen motiverad till det! hade varit så grymt kul.
Igår städade vi igenom massa skit där nere, tog några timmar, och mycket skit blev det att kasta, rev ner ett skåp där jag hittade ett kvitto från systembolaget från 1990, haha.
Vi har kikat på datorn igår på styleroom, måste vara den bästa sidan nånsin när det gäller att få inspiration och sånt. Jag tittar där jätte ofta och blir inspirerad och får motivation, det är verkligen sjukt hur en del hus till rackel kan bli så fruktansvärt fina. Beundras dom som får till det så bra!

Vi har tittat på att göra ett pooldäck/altan/uteplats. Växthuset vi har, det ska ju rivas ner, så vi tänkte bygga en uteplats där. Med något sorts vindskydd på någon sida, tänk vad mysigt att sitta där på somrarna, grilla och sola och mysa.
http://www.styleroom.se/album/14081, fått lite inspiration därifrån, så himla fint!

Vaaaarför kan man inte bara ha en väldig massa pengar?
Nu ska jag fortsätta med plockandet..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback