Måndag

Haft besök av jonny och pilar idag, lika trevligt varje gång dom är upp! Suttit å surrat om allt mellan himmel och jord, och nu ser man inte dom på ett tag igen :( har jobbat kväll, sedan åkte jag och tessi och kollade efter majbrasor, hehe dom flesta var nästan släckta.

Dag 1 idag med lchf, jag har faktiskt inte haft några större problem med det, är lite tröttare än vanligt men annars så har det gått bra. Jag är motiverad, men tankarna på att äta kött och fett är inte lika roligt. Men, vill man må bra får man ge sig fan på det. Är inte så jobbigt som det låter, är nog bara det att vara idérik, ha tålamod och hitta nya saker hela tiden.

Jag har som vanligt skött mina matvanor väldigt dåligt idag också, heh. Jag tänkte börja skriva matdagbok nu, tror rätt många skiter i vad fan jag stoppar i käften. Men jag skriver matdagboken här för att det blir nog roligare för mig än att sitta å skriva för hand i nån bok.

Ca 12.00 - Frukost/lunch: En hamburgare utan bröd, med ost och dressing.
17.00 - Middag: Kycklingburgare utan bröd, med bacon lök och beasås, blir äcklad bara av att skriva det, är sjukt less på kyckling burgaren vi har på jobbet då jag typ lever på den eftersom att det inte finns så mycket annat jag egentligen vill äta där.
22.30 - "Kvällsfika": En kall denniskorv (haha), 2 finncrisp med smör keso och aromat. Tror inte aromaten är bra att äta, men det skiter jag i.

När jag läser det såhär så tycker jag min mat ser helt sjuk ut :D haha. Kanske jag gör en egen blogg för det här, som jag gör privat eller nåt så ni slipper sitta å läsa detta varje gång jag ska blogga. Hejdå!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback