Monday

Sitter och försöker göra en matlista, för snart ska vi åka och storhandla, som jag har längtat, haha! Är ganska tomt i både kyl och frys.. Är inte så enkelt att göra en matlista då det mesta står still i huvudet, har sovit ca 11 timmar i natt, fyfan! Jag känner mig bakfull och yr, jag är inte van vid att sova så många timmar..
Tog iallafall en promenad med tessi kira och otto på "morgonen", och har för inte så länge sedan kommit hem. Kan säga att det är en utmaning att gå ut med kira och en annan hund, fast jag upptäckte att hålla en snöboll i handen gjorde henne mer skärpt, haha sjukt nog så var hon mer intresserad av den än av otto.

Jag är så förbaskat hungrig men jag har som sagt inte mycket att stoppa i gapet, hehe. Ska nog göra en väldigt god mat idag!
Vi tänker börja med lchf igen nästa vecka, jag vet att jag krånglar och har mig men det är hursomhelst något jag tycker är kul och jag upptäcker ganska mycket vad min kropp verkligen mår bra av. Det är ganska sjukt att "normal" mat som med gi t.ex kan förstöra min mage totalt. Jag vill egentligen inte gå på lchf, för jag tycker det är väldigt uttråkande i längden, men jag orkar inte bry mig jusy nu för jag vill må bra, sen får vi se hur länge det håller. Men det är ju något jag trivs med iallafall, och det är inte någon bantningskur för mig, det är nåt jag vill leva efter för att må bra.
Har kommit på att det här med kost är ett intresse ändå, jag tycker det är hur kul som helst att lära mig saker om kost och hur kroppen funkar och vad den mår bra av och så vidare, det är nåt jag tycker är jäkligt intressant. Är ganska sjukt också hur våra kroppar funkar så olika, jag menar det finns väll dom som tål hur bra som helst av att äta kolhydrater i mängder medans andra som mig t.ex inte alls mår bra av det. Vi är då så olika :)
Men jag älskar mat! Jag älskar det mesta som innehåller kolhydrater, fast det gör vi nog alla..



Nej nu börjar jag frysa om händerna, ska invänta marcus nu, pussokram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback