Saker jag vill ha!

Har suttit och kikat igår på kök, matbord och andra saker. Är så sugen på att repa köket nu så ojoj! Sätta upp väggen här mellan kök och tvrum, hade varit underbart att få allt fixat nu! Men snart förhoppningsvis får vi sätta igång..



Vet inte vad det tagit åt mig och stolar som är vita, enkla, svarta, i trä. Hade jag sett dessa stolar för ett halvår sedan hade jag förmodligen aldrig ens tänkt tanken på att jag velat ha dom. Men jag är fan såld på såna här stolar nu, tycker det ser så fint ut med vitt. Är så less på såna här skinnstolar som jätte många har, vi också, dom är ju fina men det känns som att jag har sett dom för mycket, haha!
Har också börjat gilla vita tapeter osv, det ser så öppet och fint ut! Sedan kan man ju också inreda i vilka färger man vill när man har vita väggar, och byta färg när man känner för det :) och tycker man det är roligt med inredning och sånt så är det nog inte helt fel med vitt på väggarna.


Tyckte det här bordet var skitsnyggt! Ser lite stugit ut eller nåt, men jag tyckte det var snyggt. Är kanske inget jag hade köpt men det var annorlunda och fint!


Då vet ni...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback