stupid me

Åkte efter jobbet upp till mormor och morfar på hermelin och ställde bilen där, sprang runt i en halvtimme och sedan höll benen på att vika sig. Jag är så grymt dålig på att sköta mina matvanor, när jag verkligen bestämt mig så sköter jag åtminstone vad jag stoppar i munnen, men när det kommer till tider, mellanmål och så vidare så är jag värdelös. Jag kan vänta 10 timmar utan att äta. Idag åt jag frukost för en gångs skull, åt lunch vid 1, sedan kom jag hem, satt här till klockan var just före 7, åkte sedan och sprang (idiot), sedan, alldeles nyss fick jag i mig middag. Så ja, där var man 7 timmar utan mat. Kanske inte konstigt mina ben skakade. Fast jag får ju såklart skylla mig själv eftersom att det är jag som väljer hur jag vill göra, men det kan ju inte vara bra nånstans. Det är någonting jag vill lära mig, att äta mellanmål, ha en klocka som ringer eller nåt när det är dags att äta. Jag tänkte börja skriva matdagbok/tränings dagbok, för att se hur jag sköter mig, är nog smart att göra det ändå :)

Åt gårdagens middag, sallad! jag tycker egentligen inte om sallad särskilt mycket, jag skulle ju knappast välja att äta sallad när jag är ute framför en pizza, är verkligen inte heller en sån som vill ha lite sallad till var och varannan måltid, och jag äter egentligen inte mycket av "salladen" i sig, utan mer det man äter till som räkor och sånt, haha. Men när jag gör sallad hemma och som jag vill ha det, med mommos dressing hon brukar göra, så är det så jäkla gott! blir dock less väldigt snabbt.


Nu blev det för mycket babbel om tråkiga saker som alla skiter i.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback