Tisdag

Trötttrötttrött!
Ligger i soffan o har kikat klänningar på Nelly, dom hade mycket fint nu! :) kanske man beställer något plagg sen.. Fast jag vet jag sagt att jag inte ska köpa kläder på ett tag, sedan sist jag sa det har jag ändå köpt något varje månad.. Måste rensa gardreroben.. Har bara så jäkla svårt å slänga kläder, trots att jag vet att jag aldrig kommer använda dom.

Har slutat 4 idag, då for jag Marcus o kira ut o sprang en runda, sedan lagat mat och sedan har jag nog bara legat här..
Blir så förvirrad när det är ljust så länge, blir nästan lite stressad, tycker om att det är ljust längre men tycker ändå det ska vara mörkt, iaf efter klockan 8 :) det är mycket mysigare, fast det är också mysigt när solen är sådär halvt uppe.. Ja som vanligt kan jag inte bestämma mig.

Nu ska jag jobba till torsdag och sedan vara ledig helgen, ska bli skönt med lite vila efter 10 dagars jobb. Är knappast helt pigg heller, är allergisk hela tiden(vilket jag säkert skrivit nu i ca 40 inlägg) men det är väldigt jobbigt när man har sådär små ont i halsen hela tiden och krafterna är i botten..

Nej nu ska jag gå och slå igång en tvätt. Pussåkram :)
Jätte rolig bild jag vet!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback