Tjotti

Har haft en väldigt härlig dag! Har spenderat den i Tjotti eller ja veiki om man nu stavar så.. Marcus mammas killes stuga. Solen har vart framme hela tiden, vi har fikat o bara suttit ute o njutit av solen, och så lagade Lena o svante mat åt oss alla :)

Nu är vi påväg hem! Blir nog en bastu och film mys resten av kvällen.. Så skönt!

Vill så gärna inreda o repa i huset. Haft det måstet länge nu.. Varför har man inte några miljoner till övers?? Önskar att vi kunde fixa allt nuu!
Åh och snart är sommaren här.. Längtar efter att ligga ute på gården, äta frukost i solen. Tänk ändå, jag och Marcus äger fan ett hus.. När jag börjar tänka mig in i det så känns det så himla overkligt. Jag är då lyckligt lottad. Är så glad att jag har det jag har.

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-1/2076218/images/2012/pic_197499936.jpg" class="image">




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback