blabla

Ligger och tittar mulan med hjärtat! Eller ja.. Jag tittar. Han har somnat. Enda gången vi tittar en barnfilm så somnar marcus :( jaja han tycker nog ändå inte det är så bra. Haha! Jag däremot älskar barnfilmer, har jag nog alltid gjort :) tror jag marcus också gör om han bara ger det en chaaaans.. Vi har nyss käkat lax sås och sallad. Sedan till efterrätt ett glas vin och grädde hallon och en liten mörk chokladbit! Haha hemskt när man ska äta sina pyyyttte små mängder med den mörka chokladen när man i annat fall hade vräkt. Jag som gillar o vräka! Fast man är mätt iallafall.. Och jag kan gå ner i vikt! Ha! Nu är det bevisat för mig. Är så otroligt skönt med en osvullen mage. Men väldigt jobbigt med detta illamående.. Men det börjar bli lite bättre. Fast mår ju illa annars allmänt också. Gud vad skönt om det bara kunde försvinna helt. Nä nu ska jag nog försöka väcka marcus och kanske på ett tag redan krypa ner i sängen. Marcus verkar hyffsat trött och jag hade velat sova någon timme extra :) upp och jobba imorgon. Och fan vad det är kallt!! Knappt att bilen gick igång från jobbet, trots att den stått i 2 timmar i motorvärmaren. Och emelie åkte hem med mig idag, så skönt när jag slipper backa ensam ut från parkeringen;) haha. Fortfarande väldigt läskigt! Nåja ha det bra mina kääära



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback