brr!

Usch vad kallt det är ute, kanske något "mildare" idag.. Sitter och snorar och nyser, ögonen rinner, ont i halsen har jag. Vipps sa det så var jag sjuk! annars brukar jag bli lite förvanad och oftast känna på kvällarna att jag börjar bli sjuk & dagen efter vakna å vara sjuk. Men igår vaknade jag bara och var sjuk, dagen innan kände jag inget alls.
Ska fara å jobba på 1 timme typ, egentligen borde jag inte, har ingen direkt ork, men jag har inte råd att vara borta.

Tycker också synd om kira, som fan inte har promenerat på ja, en vecka? Men hon skriker av kylan, haltar, så jag väntar nog på att det blir något varmare.

Dag 8 nu med lchf, och det går bra! lite mindre illamående idag tror jag men jag är så fruktansvärt less på min sömn. Sedan förra söndagen så har jag drömt att jag äter mat, pratar om mat, serverar mat, blablabla... Så jag sover väldigt oroligt, skit jävla irriterande! hoppas det försvinner, annars vet jag inte vad jag gör. Men jag har iofs mina perioder då jag drömmer mycket om att jag t.ex serverar mat, brukar vara när jag jobbar mycket. Nu har jag bara hela den här veckan kvar att jobba, "bara", hehe.


Funderar på vad fasen jag ska käka idag, men blir nog nåt på jobbet, trots att jag är rätt hungrig nu.
- 2,2 kg än så länge, är väll bara vätska men iallafall. Blir iallafall så glad när jag vet att min kropp fungerar! :)
Är egentligen inte sådär jättesugen på godis, pasta osv. Det enda är att det är så grymt svårt att komma på vad man ska äta för tillbehör till varje måltid, istället då för pasta osv. Sånt gör mig väldigt less! men det går bra.



Idag fyller världens bästa kompis år! Så grattis hjärtat, hoppas du får en underbar dag :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback