det var nåt som fastna på mig, nåt som aldrig helt försvann

Hejhej! Dom senaste dagarna då jag inte bloggat har det väll inte hänt så värst mycket, jag har jobbat, jag, ida, tessi och marie har varit hundvakt åt världens minsta vovve (haha okej, jag skulle vara hundvakt men jag bjöd hit halva världen), emelie har hälsat på, jag träffa min bästis idag, jag och marcus har fått våra sheritaki nudlar om dom nu hette så, så igår kunde jag göra thaimat! Dom var faktiskt helt okej, smaka som glasnudlar - alltså ingenting! och var ungefär likadana, var bara lite segare å tugga på :) men nöjd iaf.. Endast 0,4 gram kolhydrater per 100 gram! och inge fett eller nånting (vilket iofs är dåligt om man nu går på lchf men kolhydraterna tycker jag räknas i det här fallet). Blabla, börjar låta som nån dietkärring eller nåt.. Jag har gått ner 3 kg!! eller ja, 2.8 för att vara exakt då....


Idag ska vi ha en fusk dag, så jag ska äta ett barnmål från dannes och avsluta kvällen med liite chips och godis :) det får man ibland tycker jag.. Tyvärr inte så ofta. Men det går jätte bra, jag har egentligen inget sötsug direkt kvar, är väll bra, men ändå tråkigt, jag älskar ju att äta!

25 kronor tror jag dom kosta, för ett sånt här paket, som man nästan behöver en var till en måltid om man är två personer. Jävligt dyrt, men bra om man nu verkligen saknar något till maten..

Nu blir det promenad med lilldamen, sen ska jag dega i soffan, underbaaaart.. Känns som evigheter sen. Fast jag borde städa :( kanske måste?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback