do what makes you feel good

En kraschad dator senare... Som tur var så gick allting att rädda på datorn, tur jag har en sån snäll låtsaspappa (vad man nu säger) som fixat det åt mig! Men den här datorn börjar verkligen vara inne på döds-stigen, är väll ungefär 7 gånger den har kraschat nu? Sist den kraschade så försvann alla mina bilder, allt på min användare, marie hade då tur som fick behålla allt.

Nu är vi inne i vecka 5 med lchf, och allt går finfint :) tappat 4 kilo, gått lite trögt pga fusk, vilket jag inte tänker sluta unna mig under helgerna. Okej, den här helgen har vi varit riktigt dåliga, i fredags så fuskade vi med tacos, i lördags med hämt-mat och godis, och igår mat hos marcus mamma, kycklinggryta med ris och sen godis igen. Så mycket ska vi nog inte fuska... Men en dag i veckan tycker jag helt klart att man kan unna sig, eller 2 dagar, kanske inte då båda dom 2 dagarna med godis, men iallafall med att äta t.ex pasta. Det är ju synd att om man fuskar mer än 1 dag så verkar det ta lite längre tid för förbränningen att komma igång igen.

Den här veckan hade jag också tänkt börja röra på mig lite mer än vanligt, kanske börjar med 4 timmar träning den här veckan, med träning menar jag inte gymma eftersom att det är rätt omöjligt med min ekonomi just nu. Men promenader, springa, sen har vi ju en cross trainer som står här och dammar, och hemma övningar funkar ju också :)



Jag är också så fruktansväääääärt sugen på att inreda, på att fixa om hela det här jäkla huset NU! Vill verkligen ha pengar nu och kunna göra allt precis som man drömmer om att ha det. Men pengar är ju tyvärr ingenting man bara trollar fram.. :(



tänk er bara ett sånt här badrum ... ÅH! kanske i andra färger, men ändå.
bild från google



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback